2018-01-27 12:50:01

Čokoladni tjedan u petom razredu

Još prije nekoliko godina susrela sam se s idejom o primjeni, učenicima omiljenoga romana Charlie i tvornica čokolade na satovima Hrvatskoga jezika na ponešto drugačiji, a učenicima interesantniji način, kroz realizaciju tzv. Čokoladnog tjedna. Kako sam ove godine razrednica upravo petašima koji su uvijek zainteresirani za „akciju“, za nešto drugačije na nastavi, odlučila sam s njima realizirati Čokoladni tjedan, dakako na naš način. 

Tjedan od 22.-26. siječnja proveli smo slatko. Interpretirali smo najprije ulomak iz romana Charlie i tvornica čokolade, ponovili tako književni rod i vrstu, upoznali likove, opis, pripovijedanje i dijalog. Nastavili smo s usvajanjem značenja i primjene Nominativa i Genitiva. Sredina tjedna bila je rezervirana za vlastitu kreativnost i maštovitost kroz izradu zlatnih, čokoladnih, moćnih, čarobnih i kojekakvih drugih ulaznica. Na ovaj smo se dio nadovezali pismenom vježbom Moja tvornica čokolade u kojoj je zadatak bio opisati svoju posebnu tvornicu, njezine proizvode i svakome učeniku iz razreda namijeniti radno mjesto u tvornici. Zabave nije nedostajalo.

Kraj tjedna bio je rezerviran za, uz suradnju s učiteljicom engleskoga jezika i vjeroučiteljicom, gledanje igranoga filma Charlie i tvornica čokolade. Na tom smo satu razred pretvorili u kino, uživali smo u filmu grickajući svoju omiljenu čokoladu, koju je trebalo donijeti u originalnom, osobnom omotu. Učenici su kao i učiteljica uživali, izrazili želju da takve oblike nastave ponovimo…i…već i usmeno izrazili nestrpljenje do satova lektire na kojima ćemo ponovno prijateljevati s malešnim ali dobrodušnim dječakom Charlijem Buckettom. Razredni pano uredili smo našim kreacijama i jedva čekamo  satove lektire.  Tko bi se  onda usudio reći da djeca današnjice ne vole čitati?!

                                                                   Renata Glavica, dipl.uč. mentor HJ, 


Osnovna škola Koprivnički Ivanec