Uloga eTwinnera kao prilika za profesionalni rast
Nova titula dodijeljena našoj školi putem Agencije za mobilnost i programe Europske unije, koja uključuje rad na platformi eTwinning, pred učitelje naše škole stavila je i prilike za nove izazove i rad na profesionalnom razvoju i rastu.
U nastavku donosimo kratke crtice s nekoliko, nedavno održanih usavršavanja u kojima su sudjelovali učitelji Branka Stančin-Levanček, Renata Glavica i Jasmin Kadrić.
U srijedu, 11.11.2020. održana je eTwinning godišnja konferencija za početnike. Konferenciji su prisustvovale i učiteljice naše Škole, Renata Glavica i Branka Stančin-Levanček, s tristotinjak odgojno-obrazovnih djelatnika iz Hrvatske. Ova cjelodnevna edukacija, koju organizira Agencija za mobilnost i programe Europske unije (AMPEU), ove je godine iznimno održana online, putem platforme Zoom. Tema je, također, bila aktualna: “Razvoj digitalnih kompetencija: eTwinning za inovativno i kreativno rješavanje izazova”. Kako je naša škola nedavno dobila zavidnu titulu eTwinning škole, ponosni smo što smo uspjeli dobiti poziv i za ovu prestižnu edukaciju.
Posebnost godišnje konferencije je i u tome što se na njoj dodjeljuju nagrade COMET za najbolje eTwinning projekte u školskoj godini 2019./2020.
Održane su i radionice na kojima su polaznici od eTwinning i Erasmus+ ambasadora te iskusnih odgojno-obrazovnih djelatnika dobili dodatna objašnjenja i upute o mogućnostima eTwinning platforme.
Na konferenciji se osim o korisnim savjetima kako koristiti platformu eTwinning, pričalo i o klimatskim promjenama, zaštiti okoliša i održivoj energiji.
12.11. učitelj Jasmin Kadrić sudjelovao je na online konferenciji naziva „Shared leadership - Towards an eTwinning school approach.“Govor su preko Teamsa držale predavačice Irene Pateraki iz središnje eTwinning službe, Cecile LeClercq iz Europske Komisije i Key Livingstone iz Sveučilišta u Glasgowu.
Cecile LeClercq pojasnila je svrhu postojanja projekta eTwinning škola – povećanje suradnje između europskih škola, partnerstva, timskog rada, razmjene kultura i obrazovnih ideja.
Objasnila je kako eTwinning škole, što smo i mi nedavno postali, imaju određenu obavezu funkcionirati po sustavu dijeljenog vođenja. Odgovornost, organizacija i donoešenje odluka dijeljen je proces u kojemu ravnatelj učitelji-voditelji razumiju mogućnosti koje nudu eTwinning i posupiru ostalo osoblje da se uključi u projekt.
Ova konferencija donijela je sljedeće zaključke:
U eTwinning školama učenici su ti koji potiču promjene.
Promoviraju eTwinning drugim učiteljima koji još nisu uključeni, rodteljima, pokazuju kako se koristi tehnologija, školstvo je dvosmjerni proces. Svojim radom oni doprinose razvoju vlastite škole.
eTwinning škole uzori su drugim školama. Igraju ulogu ambasadora za druge škole promoviranjem eTwinninga, diseminiranjem aktivnosti kroz što je više moguće načina: otvoreni dani, sastanci, mentorstva… Aktivne su u stvaranju mogućnosti za napredovanje ostalim školama u svojoj regiji.
eTwinning škole potiču inkluziju i inovativnost.
Predane su inkluzivnosti na svim razinama i aktivnost traže načine stvaranja inkluzivne okoline za učenike svih sposobnosti i svih kultura.
Branka Stančin-Levanček / Jasmin Kadrić
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |